Ouders op De Troubadour krijgen na inschrijving en bij de start van hun kind op De Troubadour, een activatiecode en korte handleiding voor Social Schools. U kunt deze middels een website gebruiken maar ook als app op uw telefoon.

Socials Schools is namelijk ons communicatiemiddel met ouders. Hierin worden berichten door leerkrachten geplaatst, kunt u nieuwsbrieven vinden, worden oproepen gedaan en kunt u door middel van foto's en teksten volgen waar we op school mee bezig zijn. Ook kunt u als ouders een afspraak maken met een leerkracht, krijgt u uitndogingen voor oudergesprekken waarop u zich kunt inschrijven en kunt u uw kind ziekmelden.

Social Schools is een gesloten syteem en erg gebruiksvriendelijk. Mocht u vragen hebben over dit systeem kunt u altijd terecht bij onze ICT coördinator Vera Berendsen.