Mocht u vragen hebben, meer informatie willen of interesse hebben om uw kind aan te melden op De Troubadour, dan kunt u middels dit contactformulier een bericht achter laten. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug!

Afspraak maken?

U denkt erover, uw kind bij ons in te schrijven? Wat leuk! U bent natuurlijk van harte welkom voor een gesprek en een rondleiding.

U kunt nu het volgende doen:

1) Een kennismakingsgesprek met rondleiding aanvragen met onze directeur Sharon Hak-Verhagen, u kunt haar bereiken op:

(026) 3814623

2) Elk jaar wordt er een open informatieochtend gehouden. U kunt dan gewoon langskomen voor een rondleiding.

3) Of vul het formulier hiernaast in. Er wordt dan telefonisch contact met u gezocht om een afspraak te maken.

4) Download  het aanmeldformulier.pdf  en stuur dit ingevuld op naar Rijksweg West 63, 6842 BB, Arnhem. Onze directeur (Sharon Hak-Verhagen) neemt vervolgens contact met u op voor een kennismakingsgesprek.

De eerste dagen op school:

Als uw inschrijving is bevestigd, neemt de groepsleerkracht ongeveer twee maanden voordat uw kind 4 jaar wordt, contact met u op. U kunt dan voor uw kind een aantal wen-dagen afspreken (minimaal 4 en maximaal 10). De groepsleerkracht zal ook een kennismakingsgesprek met u inplannen. Dit gesprek is bedoeld om u beter te leren kennen en eventuele bijzonderheden over uw kind betreffende gedrag, eventuele medicatie, allergieën of andere zaken die van belang zijn om te weten, te bespreken.

Besluit tot toelating:

Na een aanmelding nemen wij contact op met (indien van toepassing en met toestemming van ouders) een voorschoolse opvang of school. Wanneer hier geen grote bijzonderheden uit voortkomen zal onze administratie het inschrijfformulier verzenden. Wanneer u deze ingevuld retourneert zal zij ook de inschrijving bevestigen en wordt uw kind ingedeeld. Er wordt dan contact opgenomen door de leerkracht waar uw kind is ingedeeld.